Zoveel ijsjes eten als je wilt met deze suikervrije ijsjes!

3 supersnelle recepten voor suikervrije ijsjes!

Bij dit zomerse weer horen ijsjes!

Wat is er mooier dan ijsjes waar je er zoveel van kan eten als je wilt?

Ik heb 3 recepten voor je om heerlijke suikervrije ijsjes te maken.

 

Lactosevrij en suikervrij ijs met zomervruchten.

Voor dit ijsje gebruik je bevroren zomerfruit uit de vriezer en ongezoete soyayoghurt.

Ik weet niet precies de hoeveelheden, maar als het te slap is doe je er nog wat bevroren fruit bij.

De soyayoghurt en het bevroren fruit doe je in een maatbeker en daar zet je de staafmixer op.

Als topping kun je wat rauwe cacao en kokossnippers doen.

Je moet het ijsje wel meteen opeten, want als je het in de vriezer zet, wordt de structuur anders.

IMG_1900

Yoghurt ijs met walnootjes en moerbeien

350 ml roeryoghurt

Anderhalve eetlepel honing

Handje fijngehakte walnoten en een handje moerbeien

Je kunt voor een andere smaak nog wat gepureerd fruit toevoegen.

Alles mengen en in ijsjesvormpjes doen. Zet ze minimaal 4 uur in de koelkast

 

Meloenijsjes

Voor deze ijsjes heb je alleen een stuk watermeloen nodig en een staafmixer.

Dit doe je in de ijsvormpjes, in de vriezer en je hebt echt een overheerlijk ijsje!!

 

IMG_1991 (1)

Fijne zomer!!

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten